torsdag 20. januar 2011

Videodeling

Jeg har brukt YouTube mye, men i hovedsak for å se på musikkvideoer. Vi har også brukt noen filmsnutter derfra i forbindelse med brukeropplæring her på biblioteket. Jeg har laget meg en konto på YouTube og lagt til abonnement på filmer fra Drammensbiblioteket og Tromsø bibliotek. Du kan også legge til dine favoritter og filmer du ønsker å se senere. På YouTube finnes det i hvert fall flere muligheter enn jeg trodde. Men jeg har ingen planer om å legge ut noen filmer selv!

Jeg bodde i Tromsø i 10 år og noe av det jeg savner er det trolske nordlyset. Men jeg kan jo kose meg med denne filmen som viser nordlys over "nordens paris".


1 kommentar:

  1. Denne videoen satte meg i skikkelig god stemning. Jeg var i Tromsø forrige uke, og håpte på nordlys, men det uteble.

    Har videoer (og bilder) noe å si for uttrykket i bloggen din?

    SvarSlett