fredag 18. februar 2011

Oppsummering

Da er jeg ved veis ende! Jeg har absolutt fått "smaken" på sosiale medier. Nå er det opptil oss å finne ut hvilke verktøy som passer best for vårt bibliotek. Det er om å ikke gape over alt for mye - da blir det heller halvgodt.
Jeg har lært utrolig mye om å blogge. Det kommer godt med ettersom biblioteket har en egen blogg. Jeg tenker at noe av det første vi kan gjøre er å opprette en Facebookside for biblioteket. Så får vi komme tilbake til de andre sosiale mediene.
Når det gjelder fristene på oppgavene synes jeg de har vært litt korte. Det har vært en del jobb med dem. Ellers så er jeg veldig godt fornøyd. Takk for meg!

1 kommentar:

  1. Vel gjennomført, gratulerer! Så fint at du har lært mye om blogging, det har du lært deg helt på egenhånd. Blir fint å følge Facebooksida og bloggen deres. Sees til siste samling.

    SvarSlett